contact-us

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם:

    פתרונות איטום מתקדמים

    יועץ איטום הינו איש מקצוע ותיק בתחום האיטום בעל יכולת לזהות ולאתר את מקורן של בעיות איטום, בין אם מדובר בפעולת איטום לקויה או ליקוי בנייה מצד קבלן הבניין. כמו כן, יועץ איטום מוסמך מעניק הדרכה וחוות דעת של מומחה לחברות הביטוח או לבית המשפט לאורך פרויקט איטום מתמשך או חד פעמי. אליעזר גרינברג, בעל מומחיות רבה בתחום האיטום, מציע ייעוץ מקצועי במגוון פעולות איטום בנוסף לפיקוח על איכות חומרי האיטום וביצוע בדיקות וניטור מקצועיים.

    איך בוחרים יועץ איטום מוסמך ואמין?

    בשל האופי הקריטי של תפקידו של יועץ האיטום, אין זה חכם לחסוך בשירותיו של איש מקצוע מוסמך ובעל ניסיון רלוונטי. ודאו שליועץ האיטום הפוטנציאלי יש רישיון הנדסאי תקף לפני שתבחרו בשירותיו, ממש כמו בעת העסקת קבלן בניה, רצוי לוודא את רישומו בפנקס הקבלנים. יועץ איטום מוסמך אחראי על תכנון המערכת, ואילו הקבלן מבצע את התכנון. בשיתוף עם קבלן מורשה, חיוני להעסיק יועץ מורשה. השתתפותו של יועץ בעל מומחיות באיטום מקלה על פיקוח תהליך היישום המעשי. למרות שעבוד עם יועץ איטום כרוכה בעלות נוספת, החיסכון המשמעותי בעלויות יחזור אליכם כאשר תחסכו נזקי מים למבנה שלכם.

    מתי נדרוש ייעוץ איטום?

    אנו מבקשים את עזרתו של יועץ איטום בנסיבות הבאות:

    • הערכה משפטית: יועץ איטום מוסמך נותן חוות דעת במסגרת הליך משפטי כאחד משירותיו. מחלוקות בנוגע למקור נזילה או כשל באיטום אינן נדירות, יועץ איטום מיומן יכול לסייע בפתרון עניינים כאלה.
    • מתן חוות דעת לספקי ביטוח: בשנים האחרונות תועדו מקרים משמעותיים של כשלי איטום, בעיקר בפרויקטים של תמ"א 38. כתוצאה מכך, חברות הביטוח הוצפו בתביעות רבות. יועץ איטום נחוץ גם במקרה זה כדי לברר על מי נופלת האחריות.
    • בדק בית כולל הערכה של איכות האיטום. נהוג להעסיק במצב זה יועץ איטום מנוסה.
    • כאשר יוצאים לדרך פרויקטי בנייה גדולים, מקובל שמנהל הפרויקט ימנה יועץ איטום שיעניק הכוונה ותמיכה לאורך תהליך הבנייה או השיקום של המבנה.
    • נהוג לערוך בדיקה מקצועית לפני רכישת דירה, בין אם מדובר בדירת יד שניה או בדירה חדשה מקבלן, על מנת למנוע את הצורך בחידוש האיטום.

    אם אתם זקוקים לשירותיו של יועץ איטום מוסמך, אליעזר גרינברג הוא הכתובת.

     

    ליצירת קשר
    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image
      לקבלת הצעת מחיר פגישה עם יועץ בתחום איטום - לחצו כאן

      מדוע איטום מבנה כל כך חשוב לרוב בעלי הבתים? רטיבות היא הגורם העיקרי לרוב כשלי...

      המשך קריאה >
      post-image
      קבלן איטום בחיפה

      קבלני איטום חיפה לפני הזמנת קבלן איטום לביצוע עבודות איטום בביתכם, חיוני לבחון האם יש לכם...

      המשך קריאה >
      post-image
      קבלן איטום בצפון

      אליעזר גרינברג קבלן איטום בצפון במהלך ההתקשרות הראשונית עם קבלן איטום בצפון, מומלץ לשאול אותו כמה...

      המשך קריאה >
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support