contact-us

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם:

    ניהול פרויקטים לאיטום בענף הבניה

    פרויקטים בבניה כוללים אחריות עצומה ושיתוף פעולה בין מגוון בעלי מקצוע – איטום המבנה הוא חשוב במיוחד למניעת רטיבות, אשר עלולה להביא לסיכונים בריאותיים שונים כמו עובש, טחב או ריקבון. בתחום האיטום, בתור מנהל פרויקטים, אני דואג לפיקוח וניהול הפרויקטים הקשורים לאיטום מבנים. איטום הוא חלק משמעותי מבניית מבנה, שיפוץ, או שימור של מבנה קיים, וניהולו הוא קריטי על מנת להבטיח שהפרויקט יסתיים בהצלחה, במסגרת לוח הזמנים והתקציב.

    כמנהל הפרויקט, בראש ובראשונה, אני מקפיד לפתח תכנית פרויקט אשר תפרט את היקף הפרויקט ואת המשימות הספציפיות שיש להשלים. כמו כן, ציר הזמן במסגרתו ניתן להשלים אותו, ורשימת המשאבים הנדרשים למטרת ביצוע הפרויקט על הצד הטוב ביותר. תכנית הפרויקט היא חיונית ונועדה להבטיח שכל המעורבים בפרויקט פועלים למען אותן המטרות, ומחויבים להשלים אותו בזמן, וברמת גימור גבוהה.

    כמנהל הפרויקט, אני מתקשר ביעילות על מנת לתאם בין הצוותים ואנשי המקצוע המעורבים כדי שיוכלו לעשות עבודתם נאמנה, ולפעול כצוות לטובת קידום הפרויקט. ניהול סיכונים גם הוא חלק מתפקידי כמנהל – פרויקטים בתחום האיטום עלולים להיות מורכבים, ולכלול סיכונים ואתגרים שונים שיכולים להתעורר בכל שלב בפרויקט. מתפקידי לזהות את הסיכונים הללו, לחשוב על אסטרטגיות יצירתיות לצמצומם, ולפתור בעיות מבעוד מועד, בין אם מדובר בעיכוב או מחסור בחומר, ובין אם מדובר בנזק משמעותי למבנה שצריך לפתור במהירות. לאורך כל הפרויקט, אני עוקב אחר ההתקדמות ומטפל בבעיות באופן מיידי, מבצע בקרת איכות ומוודא שהפרויקט עומד בכל התקנים הרלוונטיים ושבעלי העניין מרוצים מהתוצאה.

    מפאת היותי קבלן איטום בעצמי במשך שנים רבות, אני מכיר לעומק את התפקיד מבחינה אישית, את הטכניקות, מבין את הבעיות האפשריות, ויודע להתאים להן פתרונות מהירים ויעילים. במסגרת עבודתי, ביצעתי פרויקטים ענקיים בתחום האיטום – כמו חוצות המפרץ, או פרויקט בביתר עילית עבור חברת אורנשטיין. כמו גם פרויקטים ייחודיים כמו פרויקט של מערה חפורה בסלע בצפת, שהפכה להיות ספא בוטיק מודרני. במקור הייתה המערה מיועדת לאגירת מי גשם, ולכן דלפה בצורה חריפה. הבאתי לאתר את מומחי ההזרקות מהטובים במדינה, אך איטום בהזרקה הגיע לסכומי כסף שהיזם לא יכל לעמוד בהן, לכן, הצעתי פתרונות לא שגרתיים ויחד עם היזם, הגענו להחלטה לבצע איטום שלילי במערה והגענו למצב של יובש מוחלט ללא צורך בהזרקות.

    ליצירת קשר
    ליצירת קשר

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support