contact-us

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם:

    איתור נזילות מים

    נזקי מים למבנה ולתכולתו יכולים להיגרם משעון מים לא תקין, נזילת מים מפיצוץ צנרת פנימית, או אפילו מחשיפה לפגעי מזג האוויר. יתרה מכך, החלפת אינסטלציה בדירה יכולה להיות מאמץ יקר. לפיכך, יש חשיבות מכרעת לאיתור הבעיה לפני שמתרחש נזק משמעותי. יש צורך לפנות מיד לאיש מקצוע אם אתם חושדים כי עלולה להתרחש נזילה בצנרת הבניין. בנוסף, חשוב להבין כי נזילה של מים יכולה להתרחש לא רק בגלל צנרת לא תקינה אלא גם מגורמים חיצוניים, וכך לגרום נזק ליסודות המבנה עצמו. כתוצאה מכך, אפילו נזילה מינימלית עלולה לגרום לפגיעה משמעותית בבניין. אליעזר גרינברג בעל ניסיון מעשי של מעל ארבעה עשורים באיתור נזילות מים שיכולות לגרום לנזקים משמעותיים לבניין.

    אילו נזקים יכולים להתרחש ללא איתור נזילות מים?

    נזקי יסוד עלולים להתרחש כאשר צינור מתחת ליסוד הבית דולף, וכתוצאה מכך שחיקה של הקרקע שמתחתיו ובסופו של דבר מובילה להיווצרות סדק ביסוד. עמוד היסוד נתמך באדמה. בהיעדר אדמה חזקה ומוצקה, העמוד התומך מתחיל לצנוח ולבסוף להתמוטט. בסופו של דבר שבר בתשתית יתקדם למסגרת הבית ולעיתים יתגלה בקירות הפנימיים.

    בעיות תקרה מתרחשות כאשר צינורות מים חמים מנותבים דרך התקרה מהדוד לאזורים אחרים בבית המגורים, מה שמבטיח שהמים מגיעים לאזורים המתאימים. כמו כן, מים עומדים על הגג יכולים לגרום לנזילות בתוך הסדקים של המבנה, במידה ואין איטום ראוי לגג.

    במקרה של תקלה בצנרת במטבח, בחדר האמבטיה או בחדר הכביסה, הריצוף בסמיכות לאזורים המושפעים ייפגעו באופן בלתי הפיך. כאשר מים מצטברים על או מתחת לריצוף, זה גורם לחומר להירקב, לפתח עובש ולהפיץ ריח רע.

    לא רק נזילה מצנרת- איתור נזילות מים גם מגורמים חיצוניים

    יש חשיבות מכרעת לבדיקת כל המבנה בעת איתור נזילות מים, שכן מדי פעם עלולות להתעורר בעיות גם בקומות הגג או המרתף. יועץ איטום מקצועי יבדוק את המבנה, היסודות שלו וגם בסביבת בית המגורים לאיתור אינדיקציות להצטברות מים או שינוי צבע הקשור לרטיבות בקירות. בנוסף, בדיקת מצב הגג היא מרכיב מכריע בעת איתור נזילות מים. כדי לבצע הערכה מקיפה ומקצועית של רמת האיטום של הבניין ואיתור נקודות חולשה ונזילות מים, צרו קשר עם אליעזר גרינברג.

    ליצירת קשר
    ליצירת קשר

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support